Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

Πανκ ας Φακ




αμέρικαν άναλογκ σετ

17 σχόλια:

??? είπε...

To Gone to Earth ειναι καλυτερο.

Ινδιάννα είπε...

Να σας πω, άμα είναι ο καθένας να βάζει τις μουσικές του και οι άλλοι να σχολιάζουμε "δεν έβαζες το άλλο καλύτερα" , μήπως να κάνουμε ένα μουσικό blog να χτυπήσουμε ανελέητα και το crack-hitler; Το λέω σοβαρά, κάνω επίσημη πρόταση, περιμένω γονατισμένη με ένα βινύλιο στο χέρι, να βάλετε το δάχτυλο στην τρύπα (αντί δαχτυλιδιού) και να πείτε "yes, I do"!

??? είπε...

Γες, αϊ ντου.

treblaz είπε...

???

Δεν έβαλα το καλύτερο. Έβαλα αυτό που μούρθε.


ινδιάννα


Γιες Αη ντεφινατελι Ντου. Θα χει πλάκα και θα αποτελέσει και τομή στα μουσικά μπλογκς της Βαλκανικής. Πρέπει όμως να αρχίσουμε απο τα διαδικαστικά τα καταραμένα.

??? είπε...

Λοιπον. Αφηνω τον σχεδιασμο του μπλογκ πανω σας. Γιατι ειμαι πολυασχολος ως γνωστον.

Μονο μια απαίτηση : ΟΧΙ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ!

Ινδιάννα είπε...

Κι εγώ τέλος πάντων έκανα όλη τη δουλειά -πήρα το ρίσκο, έκανα την πρόταση, αγόρασα τα βινυλιοδαχτυλίδια, ίδρωνα και ξεΐδρωνα περιμένοντας την απάντηση. Πάλι εγώ θα την κάνω τη δουλειά; Ο Treblaz να το στήσει!
ΥΓ. Απ' την άλλη είμαι και γυναίκα, θέλω να έχω ένα λόγο αν θα βάλουμε ροζουλί ταπισερί ή λιλά με φυστικί. Πρέπει να έρθω να δούμε έναν ντεκορατέρ...

treblaz είπε...

Εντάξει θα το στήσω εγώ. Βρείτε μου ένα όνομα και στο πι κε φι θα έχετε έτοιμο το μπλογκ σε μορφή beta που λένε και εκεί θα εκφράσετε τις αισθητικές σας ανησυχίες.

??? είπε...

εγω λεω να το βγαλουμε ΑΡΑΚΑΣ.
Αποσπεριτη?
Debagnouma?
Red & Green?
Παστα με κερασακι?
Good Lies και να βαλουμε ως πρωτο κομματι upload to Good Lies?

??? είπε...

Off the Rails?

??? είπε...

Unrequited?

Ινδιάννα είπε...

Μ'αρέσει αυτό με την πάστα!Πάρα πολύ! Βγάλτε το όπως θέλετε και εγω θα ονομάσω τα ποστς μου "το κερασάκι στην τούρτα" και θα είναι λίστες για περιπτώσεις π.χ σε κεράτωσε και θέλεις να πεθάνει; άκου αυτό το cd. Η μαμά σου σου δίνει να τρως συνέχεια αρακά; αφιέρωσε της αυτά τα τραγούδια κλπ!
ΥΓ. Χωρίς πλάκα, να βρούμε ένα όνομα που να μπαίνει κόσμος και στο άσχετο, να μας διαβάζει και κανείς! Π.χ
-musicake sale
-worst case scenario
-plan b
-please fuck me I'm indie -χα χα
-indie & desperate!

Καταλάβαtε τι εννοώ, να έχουμε καμιά λέξη κλειδί να μας βρίσκουν -το φακ είναι ΠΟΛΥ πιασάρικο και το ιντυ βοηθάει
;)

treblaz είπε...

Indie fuck δηλαδή. Καλό γιατί όχι. Και το Fuck Indie. Soundfuck. Fuck and Sound. Fuck me Sound. Sound the Fuck. Βέβαια οι φάκερς δεν είναι και πολύ της μουσικής. Πάρτε παράδειγμα τις τσόντες.

Τώρα αυτό το πάστα με κερασάκι είναι οτι πρέπει για να μαζευτεί η Κοιλάδα των Τεμπών και να τραγουδάμε όλοι μαζί τις Γριές σε στυλ Φριτζήλα.

Προκρίνω απο τις προτάσεις τα musicake sale, plan b και Debagnouma.

Εμένα μου ρθαν στο μυαλό το No Fidelity Sessions και το Fuck Fidelity Sessions.

ή μπορούμε να το πούμε Pitsirikos τώρα που το έκλεισε.:Ρ Με τόσα fuck θα βγαίνω ψηλά στα ψαχτήρια των φάκερς.


Δεν ξέρω εσείς πείτε το όνομα εγώ θα βάλω τη χάρη μου.

??? είπε...

Plan b ή Debagnouma.

Ινδιάννα είπε...

Εμένα μου αρέσει το fuck me sound! Μη σου πω και to Fuck mI sound!
o ??? είναι πολύ αρνητικός! Τι έγινε; Το "κάνει" τόσο συχνά που δεν χρειάζεται να το λέει κιόλας, σαν κι εμάς; Τυχερούλη! ;Ρ

Είναι θέμα σεμνοτυφίας; Τι πρόβλημα έχετε με τις τσόντες;;; Θέλετε κάτι ιατρικό, τύπου : blog music drives το premature come?

Βρε πεsτε κάτι πιασάρικο, πάλι εμείς οι τρεις μας θα αλληλοδιαβαζόματε!

Τέλος: cool as fuck ή βάλτε κάτι να τελειώνουμε (μεταφορικά, όχι κυριολεκτικά παρότι με τόσο φακ κάποιοι μπορεί αν το θέλαμε) ;ΡΡ

??? είπε...

Fuckin´ παστα με κερασακι.
αφηρημενη ευφυΐα?
Θεοι του φωτος, ειδωλα της λασπης?
κλυσμα meta μουσικης?
soulfuck
στερεοfix

εγω προτεινω debagnouma.αλλα διαλεξτε ο,τι θελετε. δε με νοιαζει

Ινδιάννα είπε...

Ma epiltwelous, ti simainei debagnouma kai exete kollisei me afto???
Aliteia rwtaw!

treblaz είπε...

Ενα τραγούδι του Σαλιφ Κευτά είναι. Δεν είναι και τίποτα σπουδαίο δηλαδής. Τι σημαίνει ακριβώς μόνο ο ??? το ξέρει