Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

Το αδιέξοδο του ποιητή.

Αποφάσισα ότι σήμερα είναι παγκόσμια μέρα πίεσης και είπα να γράψω κι εγώ μια φαστ φουντ ποίηση, καθώς πιέζομαι και θέλω να χαλαρώσω. Εξάλλου τόσοι και τόσοι γράφουν το μακρύ τους και το κοντό τους. Επειδή όμως πάντα έχω την ανάγκη να απολογούμαι, ζητώ συγγνώμη προκαταβολικά.

Τώρα που έγραψα τον πρόλογο δε μου βγαίνει ελεύθερα η ποιητική μου τέχνη. Δε μου βγαίνει πλέον εύκολα το γρήγορο βλακώδες ποιηματάριο μου. Ας δοκιμάσω μια λέξη πυροτέχνημα που δημιουργεί εικόνες, συναισθήματα και σίγουρα κάποια αντίδραση. Ίσως βγω από το αδιέξοδο. Για να δούμε.

Κατουρλιά.

Τη λέξη τσίσα (τα) δεν την βρίσκω τόσο δυνατή όσο την αποπάνω. Ίσως αυτό το ουρλιά την κάνει πιο αηδιαστική, ωστόσο νομίζω χάνει κάτι από την οσμή της η λέξη μου όταν στέκεται έτσι μόνη της. Και το σχήμα της εικόνας έχει ένα πρόβλημα.

Εδώ νομίζω το έχασα το στοίχημα. Δεν μπορώ να συνεχίσω αυτό το ποίημα. Παραιτούμαι. Θα συνεχίσω να πιέζομαι μέχρι να μου βγεί κάτι πιο δημιουργικό. Ελπίζω μόνο να μην είναι το άλλο, το χοντρό.

Σκατά.

6 σχόλια:

??? είπε...

O Νιτσε έλεγε : "έχουμε την τέχνη για να μην πεθένουμε από την αλήθεια".
Εισαι στα πρόθυρα μιας δημιουργικής αυτοκτονίας? Δεν ακούς μουσική πιστεύω. Αυτό φταίει.

ΥΓ. Βγάλε επιτελους αυτη την λεκτικη επαλήθευση.Ελεοc.Δεν εχεις spammers.

??? είπε...

Ασχετο. Ειδα ενα ονειρο. Πολυ ωραιο. Μετα απο πολυ καιρο. Αλλα ησουν και εσυ μεσα. Και ειναι περιεργο αυτο. Πρεπει να το συζητησουμε.

Ινδιάννα είπε...

Έχουμε βαρεθεί τους φλύαρους ποιητάς. Ως εκ τούτου η απαγγελία "κατουρλιά -ουρλιά- λια- αααα με" όλη της την αντίχηση, νομίζω ότι εκφράζει την ανάγκη του κοινού κατουρλιάξει -κατ+ουρλιάζ+ζει, τουτέστιν ουρλίαζει από χάμω για να ζήσει! Καταπληκτικό έργον. Εύγε σας!
Ο κόπος και το σφιξιμον δεν επήγαν χαμένα!
Επίσης τι νόημα έχει η ποίησης αν δεν επιδρά στο ασυνειδητο με τρόπο ευθύ και συνοπτικό. Για να το κάνω σαφέστερο: ήδη κατουριέμαι!

Ινδιάννα είπε...

???
εγώ απόψε είδα ότι ήρθαν άλλες δυο γάτες σπίτι μου και η πιο άσπρη χνουδωτή και ωραία την έπεφτε στον γάτο μου και ο άλλος είπε "καριόλη θα σου βγάλω τα μάτια" αλλά ο δικός μου δε μάσησε, διότι ως γνωστόν είναι ήδη τυφλός! Ηθικόν δίδαγμα: αν ο γάτος σου είναι τυφλος είναι πολύ έυκολο να τον βρει ο έρωτας, που είναι τυφλός επίσης! ;ΡΡ

??? είπε...

@ indieanna
Εγω είδα οτι ημουν βαρκελωνη με τον παιδικο μου ερωτα (καλα, και στο γυμνασιο και στο λυκειο και στο δημοτικο) η οποια παρεπιμπτοντως ειναι οντως βαρκελωνη και γυρνουσαμε στα βρωμικα στενα μεθυσμενοι. Και ηταν ο ΤΡΕ και της την επεφτε κάπως αλλά μετα έφυγε και πηγε σε ενα νετ καφε για να googlarei που εχει κρεπες με 1 ευρο στη βαρκελωνη. Και μειναμε οι δυο μας και χαιδευαμε ενα λαμα στη raval που το ειχε ενας αμερικανος τουριστας..(τα χαπια φταινε για ολα αυτα).

treblaz είπε...

Δεν βλέπω όνειρα πλέον. Δεν έχω έμπνευση.Συν τοις άλλοις δεν έχω καπνό.