Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

...........ε;

- Δεν έχεις πια εκείνη την σπιρτάδα στο βλέμμα. Ούτε στο σεξ τα πας καλά. Κουράζεσαι εύκολα πλέον. Δε με θέλεις όπως πριν. Το νιώθω. Εγώ φταίω;

- Δεν φταις εσύ είναι δικό μου το πρόβλημα. Άρχισε από τότε που μου είπες πως βγάζω περίεργες κραυγές όταν τελειώνω, που σου έρχεται να γελάς. Πρέπει κάτι να κάνω γι’ αυτό, καταπιέζομαι.

- Τι εννοείς είναι δικό σου πρόβλημα; Μόνο δικό σου; Δικό μου δεν είναι;

- Ναι εντάξει, μπορείς να μη γελάς αν γίνεται;

- Δε γελάω. Καταπιέζομαι κι εγώ. Τι νόμιζες; Μου έρχεται σπαστικό και το καταπιέζω. Δεν είναι ευχάριστο αν θες να ξέρεις.

- Παίρνεις εκείνη την περίεργη έκφραση. Να όπως τώρα, που στο τσακ είσαι να γελάσεις.

- Εντάξει πες μου τι να κάνω και θα το κάνω, αλλά να ξέρεις ότι αυτό είναι καταπίεση. Όπως τότε που με έβαλες να βάψουμε τους τοίχους στο σαλόνι μπεζ.

- Σκέψου κάτι δυσάρεστο. Σκέψου ας πούμε κάποια κηδεία, κάτι τέτοιο.

- Καλά έτσι τώρα πως είμαι;

- Έτσι μπράβο μωρό μου, τώρα…ααα…ΑαααΑΑααααα.ααααααααοοοοοοοοουυυυυυυαααααααααααααγγγγγχ. αι αι αιαια ιααιαιααααααααα.

- Τι; Αυτό ήταν;…μαλάκα.

- …………………….ε;

- Τίποτα άστο. Πρέπει να βάψουμε τον τοίχο νομίζω.

- ……………………..α ναι ουφ. Να τον βάψουμε.

- Νομίζω πρέπει να χωρίσουμε. Ειιιι…κοιμάσαι;…ακούς;

- …έλα; Τι έλεγες μωρό μου; Τον τοίχο έ; Καλά θα το συζητήσουμε το πρωί. Μπεζ! Το χρώμα ταιριάζει με το δέρμα σου.

- Εγώ θα τον βάψω κόκκινο που να χτυπιέσαι κάτω.

- …Μωρό μου;

- Τι θές;

- Νομίζω πρέπει να χωρίσουμε. Δεν αντέχω άλλο…τη σχέση μας. Καταπιέζομαι...και πνίγομαι…

- Καλά κοιμήσου. Πάντως τον τοίχο εγώ εδώ μέσα μπεζ δεν τον βάφω. Δηλαδή εσύ λες ότι το δέρμα μου είναι μπεζ; Από πότε παρακαλώ;

- …ε; Τι μουρμουράς τόση ώρα;

- Βρε άει στο διάλο. Πάω να πλύνω τα δόντια μου. Εσύ κοιμήσου.

- …α όπως πας στο μπάνιο βούρτσισε και τα δικά μου…

- Βρωμιάρη!

- Αστείος βρωμιάρης.

- Απλά μαλάκας. Και μη μου κάνεις φατσούλες χρουτς χρουτς γιατί φαίνεσαι χρουτς χρουτς ακόμη πιο χρουτς χρουτς μαλάκας.

- ΑΑααΑααααΑαατοθοθιειθοθαοοοοοοοοοαααα

- χρουτς χρουτς.Τι έγινε;

- Ε...να μου ξαναήρθε όρεξη και αυτοικανοποιήθηκα λίγο.


- Δεν θα το σχολιάσω. Τον τοίχο θα τον βάψουμε κόκκινο ότι και να γίνει. Πάει και τελείωσε.

- Εντάξει τελείωσε ότι πεις. Άντε καληνύχτα μωρό

- Καληνύχτα….εγώ να δούμε αν θα τελειώσω ποτέ…

- …………………ε;



(Neil Young-Beautiful bluebird)








7 σχόλια:

??? είπε...

Πολυ ευστοχη κριτικη πανω στην συναισθηματικη και σεξουαλικη αλληλεπιδραση των δυο φυλλων. Πιστευω. Αν και δεν αναφερεις πουθενα το champions league. Εστω.

Ινδιάννα είπε...

Ε, χμ, πλάκα- πλάκα, μερικά αγόρια έχουν ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ με αυτά που λένε την ώρα του οργασμού -τα ηχητικά εφέ εννοώ, δεν είναι λόγια. Εμείς τα κορίτσια τουλάχιστον το έχουμε τελειοποιήσει και τελικά τυποποιήσει το αχ-βαχ μας, άντε να ακούσεις δυο- τρεις παραλλαγές, δεν θα βρεις κάτι πολύ ακραίο -μόνο στην ένταση έχουμε αυξομειώσεις -άλλες τις ακούει μόνο ο γείτονας άλλες όλη η γειτονιά! Εσείς τα αγόρια είστε ακόμα σε αμοιβαδικό εκφραστικό στάδιο -αργκ, γκορουχ, ααααούα κλπ. Καλά είναι! Μας θυμίζει το "ουδείς αναντικατάστατος αλλά ο καθένας σας με τη μοναδικότητά του"! χι χι χι ! :)

ΥΓ. Αυτό δε το μετά-σεξ σκηνικό, Θεέ μου, απλά το μισώ! Ήλπιζα ότι μόνο σ' εμένα συμβαίνει όλο αυτό το μετά-χάλι, αλλά βλέπω έχει ήδη εισβάλει στη λογοτεχνία άρα είναι πλέον κοινωνικό γεγονός! Φακ!!!

treblaz είπε...

???
Το Champions League είναι ψιλοκλισέ. Άσε που πλέον μου φαίνεται πως οι γυναίκες βλέπουν αρκετή μπάλα σε τέτοιο επίπεδο. Αντίθετα δεν βλέπουν ματς όπως Λεβαδειακός - Ξάνθη, που ας πούμε εγώ μπορεί να σκαλώσω κανα μισάωρο, το σάλιο να τρέχει απο το χάσκον στόμα και στο τέλος να αναφωνήσω 'Ο Λαμπριάκος παίζει καλύτερα ως σεντερ μπακ ρε μαλάκες'. Μετά Θα βρίσω τον εαυτό μου, το ελληνικό πρωτάθλημα, τον Καραμανλή και θα κάνω ένα κρύο ντουζ για να συνέλθω.



Ινδιάννα

Θα πρέπει να εξηγείται επιστημονικά η οχι και τόσο αναπτυγμένη παραγωγή ήχων απο τα αρσενικά κατα τον οργασμό. Ίσως αν το φεμινιστικό κίνημα στις δόξες του είχε θέσει έντονα και αυτό το ζήτημα, τώρα δεν θα το συζητούσαμε με τέτοια ελαφρότητα. Αλήθεια οι μετροσέξουαλ το έχουν προσέξει αυτό το 'πρόβλημα'; Το μετασέξ παραμένει το πιο μεγάλο μυστήριο απο καταβολής κόσμου και δεν πρόκειται να λυθεί ποτέ. Έτσι λέω εγώ.

Ανώνυμος είπε...

Κόκκινο σκούρο, να φαίνονται οι πιτσιλιές! :D
Καλώς σε βρήκα!

vlavo

treblaz είπε...

καλώς μας ήρθατε. Δηλώνω φανατικός γιοσνικός αναγνώστης :)

Ανώνυμος είπε...

Γαμώ τα αστεία κείμενα. Επίσης, νομίζω πως η ασυνεννοησία έπεφτε ακριβώς στο κατάλληλο σημείο, εκεί που έπρεπε: ο χωρισμός αποφεύχθηκε, το απαίσιο μπεζουλί επίσης, ένας γύρος επιτυχημένης αυτοϊκανοποίησης έλαβε χώρα, καταλήξαμε στο κόκκινο, άντε να τελειώσει και το έτερον ήμισυ και να πάμε για ύπνο! :-)
Καλημέρες και καλή βδομάδα!

treblaz είπε...

Καλή βδομάδα εύχομαι κι εγώ δε_μπαρ. Το συμπαθώ αυτό το ζεύγος και δεν ήθελα να το κάνω να πληγωθεί πολύ σε πρώτη φάση. Εντάξει το έτερον ήμισυ το άφησα κάπως ανικανοποίητο αλλά δεν φταίω εγώ, φταίει ο άλλος που είναι παρτάκιας και λίγο μαλάκας και το ίδιο που είναι επιθετικό και κάφρος.:)