Τρίτη 15 Απριλίου 2008

Άμυνα Ζώνης



Αν τα λεφτά που έχω δώσει ως τώρα στην ΕΡΤ μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ πήγαιναν πάντα στην παραγωγή τέτοιων σειρών...ε τότε χαλάλι, δίνω και παραπάνω . Δυστυχώς αυτό συμβαίνει μια φορά στα δέκα χρόνια. Ευτυχώς η φορά αυτή ήταν φέτος. Δύσκολη χρονιά. Να και κάτι καλό λοιπόν. Δεν είναι βέβαια καθόλου περίεργο το οτι η σειρά θάφτηκε μέσα στην ηλιθιότητα της ΕΡΤ. Τη μια έπαιζε στη ΝΕΤ, την άλλη στην ΕΤ1 και φυσικά όποτε θυμόντουσαν οι υπεύθυνοι προγράμματος. Εδώ ψάξτε ανάμεσα στη θάλασσα μαλακίας της ελληνικής τηλεόρασης μόνο αν θέλετε να δείτε τη σειρά σε streaming.


.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εδώ μας φέρανε τη Μαρία την Άσχημη στο Βέλγιο (!), τι ψάχνεις τώρα...
Η θάλασσα της μαλακίας της ελληνικής τηλεόρασης έφτασε ως τη Βόρεια Θάλασσα και πνίγει και τη Benelux...

Ινδιάννα είπε...

Ο φαύλος κύκλος πάντως πάει "δεν έχω έμπνευση και βλέπω τηλεόραση και με αυτά που βλέπω στην τηλεόραση χάνω την έμπνευσή μου". Άντε κλείστη τη ριμάδα μην συγχίζεσαι!
ΥΓ. Εγώ πάντως θα το δω διαδικτυακώς το σήριαλ αφού το λες, δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω! :)

treblaz είπε...

theorema

Η ελληνική άσχημη ή μήπως έχουν κάτι σε βελγική; Γιατί κι εδώ νομίζω απο βραζιλιάνικο το πήραν το σενάριο και κότσαραν και λίγο Κραουνάκη για να το εξελληνίσουν.

Ινδιάννα

Δεν βλέπω τηλεόραση ντιπ. Πρέπει κατα μέσο όρο, όπως το υπολογίζω έτσι πρόχειρα, να βλέπω 20 λεπτά τη μέρα το πολύ. Ούτε μπάλα δε βλέπω πια.
Η σειρά η συγκεκριμένη είναι οτι πιο καλοδουλεμένο έχω δει τελευταία στην Ελλάδα.

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω μια ξένη ασχημομούρα που σε λίγο θα γίνει θεά.
Λίζα τη λένε, αλλά το στόρυ είναι πανομοιότυπο.